Reparatie

Houtklover.nl werkt met een eigen reparatieservice. Dit biedt ons de mogelijkheid om snel en accuraat te handelen bij eventuele defecten. Hierdoor heeft u te allen tijden snel weer uw apparaat terug in huis.

Werk nooit door als u een defect vermoedt of ontdekt. Neem direct contact op met de klantenservice. Neem foto’s van het defect en geef een uitgebreide beschrijving. Dit helpt bij het verwerken van uw probleem en stelt de monteur in staat om een juiste inschatting te maken van de reparatietijd en eventuele kosten (buiten de garantie).

 

Procedure:

1. Neem contact met ons op via mail of telefoon.
2. Stuur een uitgebreide en gedetailleerde beschrijving van het defect per email. Voeg ook foto´s toe van het defect om de afwikkeling sneller te laten verlopen.
3. Onze reparatieservice neemt contact met u op naar aanleiding van uw informatie.
4. Onze medewerkers zullen proberen uw probleem op afstand te verhelpen. Lukt dit niet, dan wordt het product opgehaald.
5. Het defect wordt gerepareerd. Bij garantiegevallen gaat dit volgens de richtlijnen van de leverancier/fabrikant, buiten de garantieperiode repareren wij zelf.
6. U ontvangt een goed functionerend of nieuw product retour.



Doorlooptijd

Het totale reparatieproces duurt ongeveer 10 tot 15 werkdagen. Dit is gemeten vanaf het moment dat u het probleem bij ons meldt, tot aan het moment dat u uw product retour ontvangt. De exacte duur van het proces is afhankelijk van de fabrikant. Wij zorgen er voor dat u tijdens het reparatieproces op de hoogte wordt gehouden van de ontwikkelingen.